Werkgroep Caritas

Wanneer

De vrijwilligers van de werkgroep Caritas zetten zich gedurende het hele jaar in om armoede en eenzaamheid te verlichten in Limmen en daarbuiten. Kijk voor een overzicht van de activiteiten onder ‘Steun aan dorpsgenoten’. Je vindt hier ook alle gegevens om te doneren aan de werkgroep Caritas.

Wat is het?

Caritas betekent liefdadigheid, het plegen van een daad van liefde en barmhartigheid. De werkgroep zet zich in voor de verlichting van armoede en eenzaamheid in Limmen en omgeving; deze twee thema’s liggen de werkgroep na aan het hart. Veel activiteiten vinden plaats in samenwerking met de Protestantse kerk in Limmen. En de werkgroep Caritas werkt ook samen met verschillende organisaties en instanties in de regio.

Contact

Je kunt met vragen of suggesties altijd mailen naar caritas@corneliuskerk-limmen.nl. Als je deel wilt nemen aan deze werkgroep, neem dan contact op met Tonia van der Steen a.vandersteen@live.nl