Administratie

Parochieadministratie

De parochieadministratie is elke vrijdagmiddag in de pastorie aanwezig van 14.00 tot 16.00 uur. De deur is open en je kunt een kopje koffie drinken en de pastor en/of werkgroepsleden spreken, administratie@corneliuskerk-limmen.nl, telefoon 06 15204954

Ledenadministratie

In de gemeentelijke bevolkingsadministratie (GBA) is ingevolge de Wet Bescherming Persoonsgegevens (WBP) de aanduiding van kerkelijke gezindte vervangen door een zogenoemde SILA-stip.
De Stichting Interkerkelijke Ledenadministratie (SILA) ontvangt wijzigingen via de gemeenten over: verhuizingen, overlijden en huwelijken. Deze mutaties worden door de SILA via het R.K. bureau voor de ledenadministratie doorgegeven aan de desbetreffende parochie-administratie.
Informatie over geboorten geven parochianen zelf door via administratie@corneliuskerk-limmen.nl
Kijk in de welkomstfolder voor meer informatie.
Je kunt ook gebruikmaken van het inschrijfformulier. Je kunt dit formulier sturen naar administratie@corneliuskerk-limmen.nl

Financiële administratie

De financiële administratie van de Corneliusparochie heeft als postadres: Dusseldorperweg 74, 1906 AL Limmen. Voor vragen op financieel gebied kun je een e-mail sturen aan de penningmeester: penningmeester@corneliuskerk-limmen.nl
Klik hier voor de ANBI publicatie van de Corneliusparochie