Kerk op schoot zaterdag 19 oktober, 10.30 uur

Kerk op schoot voor de allerkleinsten in onze gemeenschap vindt plaats op zaterdag 19 oktober en zaterdag 23 november van 10.30 uur tot 11.15 uur.

Het is speciaal gericht op kinderen tussen 1,5 en 5 jaar, maar natuurlijk zijn ook jongere en oudere broertjes en/of zusjes van harte welkom!

Op zaterdag 19 oktober hebben we het over het verhaal van Jona (in de walvis) en de welbekende schoenendoosactie. We gaan een mooie schoenendoos versieren.  Daarom vragen we je om een schoenendoos van huis mee te nemen. Als dit niet lukt, dan hebben wij ook nog dozen staan om mee te knutselen.

Zaterdag 23 november staat in het teken van Sinterklaas. Onze goedheiligman en zijn vrienden komen langs om de gevulde schoenendozen op te halen. Dus neem deze zeker mee! We zullen lekker samen zingen en dansen en wie weet hebben Sint en zijn Pieten nog wel wat leuks meegenomen voor alle kinderen!

Bij alle kerk op schoot bijeenkomsten staat er uiteraard voor de volwassenen koffie en thee klaar, voor de kinderen drinken en iets lekkers. We hebben er veel zin in om jullie te verwelkomen!