Kerkbalans

Wanneer

Van half januari tot eind januari wordt de landelijke oecumenische Actie Kerkbalans gehouden. Alle parochianen ontvangen in januari een envelop met informatiefolder en een machtiging voor een éénmalige gift. Er kan ook gedoneerd worden met de QR-code.

Parochianen kunnen de envelop zelf in de brievenbus van de pastorie aan de Dusseldorperweg 74 deponeren.

Wat is het?

De kerk is niet alleen een plek om lief en leed met elkaar te delen, maar ook om te leren en zorg te hebben voor elkaar. Ook is de kerk een ontmoetingsplek voor andere activiteiten  zoals actie schoenendoos, jaarthema, Kerk op schoot, Avondje met inhoud (voor jongeren), Allerzielen, Week van de Eenzaamheid, etc. Hier zijn uiteraard kosten aan verbonden, zoals ook aan het onderhoud van het gebouw, de energielasten, de koffie en missionaire en maatschappelijke projecten.

De opbrengst uit de Actie Kerkbalans vormt daarvoor een welkome bijdrage.

Ondersteun en doe mee aan deze actie.

Wij zijn vol vertrouwen dat de Limmers hun parochiekerk blijven steunen en zeggen je daarvoor alvast hartelijk dank.

Contact

Wil je meedoen met de werkgroep Kerkbalans of wil je er meer over weten, neem dan contact op met Marian Snel-Kossen, bestuur@corneliuskerk-limmen.nl

——————————————————————————-