Cadeaukaarten voor de Voedselbank

Bij alle deelnemers aan de postcodeloterij valt tussen 24 oktober en 3 november een cadeaukaart op de mat. Deze kaarten kunnen we heel goed gebruiken voor de Voedselbank. Dus doe je zelf niets met de kaart, wil je hem dan misschien doneren aan de Voedselbank door de kaart in de mand achterin de kerk te doen, of in een envelopje in de brievenbus van de pastorie onder vermelding van de werkgroep Caritas? (Dusseldorperweg 74 in Limmen)

Eerst zelf activeren

Het is belangrijk dat je de kaart wel eerst zelf online activeert op genietvantgoede.nl

Daarna zorgen de leden van de werkgroep Caritas ervoor dat de kaarten tussen 28 oktober en 17 november worden verzilverd bij Albert Heijn en brengen zij de producten naar de Voedselbank.

Alvast onze dank!

Werkgroep Caritas Limmen