Aankondiging komst Eugène Brussee in de parochies Bron van Levend Water en H. Cornelius

Per 1 oktober zal pastor-diaken Eugène Brussee worden benoemd voor de parochies H. Cornelius en Bron van Levend Water. Eugène Brussee is 52 jaar en is getrouwd met Susanne van de Vosse. Samen hebben ze drie dochters: Beau (19), Gabriëlle (14) en Angelina (10). Van 2003 tot 2014 heeft Eugène gewerkt in de Nicolaasparochie in Amsterdam Centrum, eerst als pastoraal werker en vanaf 2007 als diaken. Vanaf 2014 is hij als pastor-diaken werkzaam in de regio Amstelland binnen de huidige Mariaparochie met name in Ouderkerk aan de Amstel, waar hij ook woont met zijn gezin.
Namens het parochiebestuur deken Franklin Brigitha

‘Ik kijk er naar uit om mij in te zetten voor het pastoraat binnen de parochies H. Cornelius en Bron van Levend Water. Ik zie het als mijn roeping om mensen nabij te zijn, te begeleiden bij belangrijke gebeurtenissen in hun leven en te stimuleren en motiveren in hun geloof. Dat heb ik met hart en ziel gedaan in mijn eerdere parochies en wil ik graag voorzetten bij en met u.’
Pastor Eugène Brussee, diaken