Moment van waardering voor Marja Kraakman en Romy Zwart-Hollenberg

Tijdens de Dankvering op 7 juli werden ook Marja Kraakman en Romy Zwart-Holenberg in het zonnetje gezet. Na de corona was het kinderkoor van de parochie opgehouden te bestaan. Met vereende krachten en het enthousiasme van Romy en Marja is het gelukt weer een kinderkoor te starten. Een kinderkoor dat wekelijks op donderdag (na schooltijd) repeteert en onder de naam van ‘CoKo junior’ de gezinsvieringen verzorgt. Romy en Marja trekken ook de kar bij de musicals en schoolparochievieringen tijdens de Boekenweek, Kerst en Pasen samen met de basisschool ‘de Kerkuil’ (En met Kerst ook samen met basisschool ‘Het Kleurenorkest’). Tijdens de Dankviering zong ook het kinderkoor enkele liederen en konden de kerkgangers met hen kennis maken. Een kennismaking die ten zeerste werd gewaardeerd. Romy en Marja namens allen, dank jullie wel voor jullie enthousiasme en volle inzet.