De meditatieve vieringen op zaterdagavond

Ook komend seizoen zijn er weer meditatieve vieringen in de Corneliuskerk. De eerste is op zaterdag 21 september. Verder zijn er ook op 28 september, 5, 19 en 26 oktober meditatieve vieringen.

De vieringen beginnen om 19.00 uur. Om in de sfeer te komen is het prettig om zeker 10 minuten van tevoren aanwezig te zijn om rust te vinden, mee te zingen met de meerstemmige Taizé-acclamaties en een waxinelichtje aan te steken bij de opstandingsicoon om zo tot gebed en echte ‘stilte’ te komen. We willen door middel van een rustgevende sfeer en meditatieve Taizé-muziek ruimte maken voor onszelf, de ander en onze Schepper. Een inspirerende, helende vorm van liturgie-vieren waar we u allen graag voor uitnodigen.

Werkgroep Meditatieve vieringen