COKO Junior, kom je erbij?

Ben jij of is je kind/kleinkind tussen de 7 en 12 jaar en vind hij/zij het leuk om te zingen en te dansen? Geef je kind dan nu op om deel te nemen aan CoKo Junior, het kinderkoor van de Corneliuskerk.

We repeteren tijdens schoolweken op donderdagen na schooltijd van 14.45 tot 15.30 uur (inloop v.a. 14.30 uur). Deelname is gratis. Wil je een keer kennismaken? Stuur dan een mailtje naar kinderkoor@corneliuskerk-limmen.nl

Naast zingen en dansen doen we ook veel aan de muzikale ontwikkeling van de kinderen. Zo maken we gebruik van instrumenten. Hiermee spelen we spellen, ook gebruiken we regelmatig onze audio- en tv-installatie voor de meest recente hits. We zingen in ongeveer 10 gezinsvieringen per schooljaar, op de zaterdagavond of zondagochtend.

Onze volgende gezinsviering staat gepland op zaterdag 23 november om 19.00 uur. We vieren dan
Sinterklaas. Uiteraard komen de Sint en zijn pieten zelf ook. Net als vorig jaar nemen ze alle mooie
gevulde schoenendozen mee, dus vergeet hem niet mee te brengen naar de kerk!

We kijken ernaar uit jullie allemaal weer te zien.