Kerk en Jeugdveiling 2024 op 1 november 2024 vanaf 19.30 uur in ‘Heeren van Limmen’

Datum: 01 november
Fout: reset de tijd.

Het is een lange traditie, dat op de eerste vrijdagavond in november de jaarlijkse veiling ten behoeve van kerk- en jeugdverenigingen in ons dorp wordt gehouden.

Dit alles voor de parochiegemeenschap en de jeugdverenigingen. Door een bijdrage aan de jeugdverenigingen uit de opbrengst van de veiling hebben zij net wat meer financiële armslag. Jeugd en sportverenigingen nemen een belangrijke plaats in waar het gaat om de sociale leven binnen een dorp .

Heeft u interessante producten om te veilen of andere leuke ideeën voor een kavel, laat het ons weten door een briefje in de bus van de pastorie te doen of stuur een E-mail naar Kerkeveiling@gmail.com

Wij zien u graag op vrijdag 1 november 2024.

Werkgroep Kerk- en Jeugdveiling .