Hoe meld ik mij af?

Hoe meld ik me af?

Wanneer u op een bepaald moment van de parochie geen post, parochieblad of andere informatie meer wil ontvangen en ook niet meer door de parochie benaderd wil worden voor een financiële bijdrage, dan kunt u dat schriftelijk kenbaar te maken aan de parochie. Uw gegevens komen dan in een ‘niet-actief’-bestand.

Wanneer u niet meer als parochiaan ingeschreven wilt staan, moet u dat schriftelijk kenbaar maken bij de parochie. De parochie verwijdert vervolgens uw persoonsgegevens uit het ledenbestand en meldt u tevens af bij de SILA, de Stichting Interkerkelijke Ledenadministratie. Na een verhuizing zal deze persoon dan ook niet meer benaderd worden.

Wanneer u definitief uitgeschreven wilt worden als lid van de R.K. Kerk, dient u de procedure te volgen die aangegeven wordt op de website van het bisdom Haarlem-Amsterdam