Hoe meld ik mij aan of af

In de gemeentelijke bevolkingsadministratie (GBA) is ingevolge de Wet Bescherming Persoonsgegevens (WBP) de aanduiding van kerkelijke gezindte vervangen door een zogenaamde SILA-stip.
De Stichting Interkerkelijke Ledenadministratie (SILA) ontvangt mutaties via de gemeenten over overlijden, verhuizingen en huwelijken. Deze mutaties worden door de SILA via het R.K. bureau voor de ledenadministratie doorgegeven aan de desbetreffende parochiële ledenadministratie.

Aanmelden
Informatie over geboorten dienen parochianen zelf aan de parochie door te geven. administratie@corneliuskerk-limmen.nl

Staat u momenteel niet inschreven bij een parochie, maar wenst u zich wel te laten inschrijven, neem dan contact op met de parochie.
U kunt ook gebruik maken van het inschrijfformulier. Deze kunt u hier downloaden.
Dit formulier graag digitaal aanleveren via administratie@corneliuskerk-limmen.nl

Afmelden
Wanneer u definitief uitgeschreven wilt worden als lid van de R.K. Kerk, dient u de procedure te volgen die aangegeven wordt op de website van het bisdom Haarlem-Amsterdam

Sub Menu