Bijbelkring Jongeren

Sinds kort komen we met een groepje jongeren uit de regio op bij elkaar om op een laagdrempelige en persoonlijke manier meer over de Bijbel en het geloof te leren. Centraal staan jullie eigen vragen, opmerkingen, kritische noten en wat er ook maar in je opkomt. Diaken Mike is er om de avond te begeleiden; verdieping, gezelligheid en vertrouwen staan centraal. Je hoeft je niet op te geven, je kunt gewoon langskomen.

We komen ongeveer eens in de drie weken op woensdagavond om 19:30 uur bij elkaar. De exacte data spreken we ter plekke af. Wil je aansluiten dan ben je van harte welkom!

Wil je weten wanneer de volgende bijeenkomst gepland staat, of heb je andere vragen, mail dan naar pastor@corneliuskerk-limmen.nl of stuur even een berichtje naar 06-39142565 of raadpleeg onze website www.corneliuskerk-limmen.nl