Afscheid van Pastor Mike Nagtegaal tijdens de Dankviering op zondag 7 juli als eerstverantwoordelijke van de Corneliusparochie

Op zondag 7 juli is tijdens de Dankviering bij de afsluiting van het seizoen 2023-2024 afscheid genomen van pastor Mike Nagtegaal als eerstverantwoordelijke voor de Corneliusparochie in Limmen. Hij is per 1 juli weer in dienst getreden als aalmoezenier bij de Koninklijke Marine. Het bisdom laat weten zijn best te doen om per 1 september een pastoor voor de regio (Limmen, Akersloot, Heiloo en Egmond) aan te stellen. Igno Osterhaus blijft assistent-priester voor de regio en blijft tot die tijd de eerst-aanspreekbare voor directe pastorale zorg, uitvaarten en bedieningen. (Voor meer informatie hierover druk op deze link)