Het kinderkoor heeft een nieuwe naam: ‘CorneliusKoor Junior’, oftewel ‘CoKo Junior’. Kinderen kunnen lid worden en meedoen aan de K3-zing & swing kinderviering op 15 juni 15.00 uur.

De bekendmaking van de nieuwe naam van het kinderkoor op donderdagmiddag 25 april was een mooie rede voor een feestje. Romy en Marja hadden gezorgd voor een gezellige sfeer. Er waren cupcakes gebakken en versierd. Er was een prijsuitreiking en en er werd gezongen, gedanst en muziek gemaakt.

Op zaterdagmiddag 15 juni om 15.00 uur zal ‘CoKo Junior’ voor het eerst een kinderviering met K3 liedjes en dansjes verzorgen.
Er wordt 4x een K3 repetitie gehouden op de donderdagmiddag, na schooltijd van 14.45 tot 15.30 uur op 23 mei, 30 mei,6 juni en 13 juni. Om deel te nemen aan het kinderkoor K3-project, stuur een mailtje naar kinderkoor@corneliuskerk-limmen.nl