Geef je nu alvast op voor het Taizé.-Project-koor (repetitie op 13 mei en viering op Pinksterzaterdag 18 mei 2024)

Op weg naar Pinksteren zal er weer een Taizé-project-koor georganiseerd worden. Het zingen en instuderen van nieuwe vierstemmige Taizé-acclamaties wordt door velen erg gewaardeerd en staat gepland op maandag 13 mei van 19.15 tot 20.30 uur in de Corneliuskerk. De repetitie is bedoeld voor zowel koorleden, kerkgangers als geïnteresseerden. Op zaterdagavond 18 mei tijdens de Pinksterviering om 19.00 uur krijgt het Taizé-project-koor de kans het gerepeteerde in praktijk te brengen. In deze zaterdagavondviering wordt ook meteen de vieringen in de regio tussen Hemelvaart en Pinksteren: het ‘Lopend Vuurtje’ afgesloten.

Het project-koor staat onder leiding van Peter Rijs. Tijdens de repetitieavond in de Corneliuskerk te Limmen zullen bassen, tenoren, alten en sopranen hun eigen partijen leren. Op zowel maandagavond 13 mei, als zaterdag 18 mei is er koffie en thee en ook gelegenheid elkaar te ontmoeten.

Deelname aan het project-koor is gratis. Geef je naam en adres alvast door dan krijg je in mei nog een uitnodiging met de precieze gegevens van de repetitie en viering toegestuurd. aanmelden.activiteit@corneliuskerk-limmen.nl