Werkgroep Kerk en Jeugdveiling

Elke jaar wordt er een Kerk en Jeugdveiling georganiseerd door de werkgroep Kerk en Jeugdveiling van de parochie.
Dit vindt plaats op een vrijdagavond begin november in ‘Heeren van Limmen’ tegenover de Corneliuskerk. Het is altijd een gezellige en drukbezochte avond waar uitjes, sportevenementen, maaltijden, taarten, palingen en spullen worden geveild.
Ook is er tussendoor altijd een ‘rad van avontuur’.
Iedereen in het dorp en parochie is betrokken. Wijklopers halen spullen op, er wordt geld gedoneerd, aanwezigen bieden op de kavels en zo houden we een mooie traditie levend.

De baten worden aangewend voor het onderhoud van de kerk en het in stand houden van de geloofsgemeenschap en, zoals al jaren gebruikelijk, ook voor onze jeugdverenigingen. De stichting SKJL ( Stichting Katholieke Jeugd Limmen) verdeelt de gelden onder de jeugdclubs in Limmen.