4 Mei-Herdenking in de Corneliuskerk met als thema: ‘Opmaat naar 80 jaar vrijheid’.

Op zaterdag 4 mei zal er om 18.30 weer een herdenking worden gehouden in de Corneliuskerk.  Het wordt een herdenking in woord, beeld en muziek met dit jaar als thema: ‘Opmaat naar 80 jaar vrijheid’. We nodigen u allen uit om aanwezig te zijn bij deze herdenkingsplechtigheid.
Rond 19.05 uur eindigt de herdenking in de kerk, waarna er in een stille tocht naar het monument op de grens tussen Castricum en Limmen wordt gewandeld.
Bij het monument zal, samen met de inwoners van de kern Castricum, de herdenking worden voortgezet in woord en muziek, een moment van stilte en kranslegging bij het monument.

Er zal die zaterdagavond 4 mei geen reguliere kerkviering zijn in de Corneliuskerk.