Werkgroep Caritas Corneliuskerk Limmen: “Dank voor de steun aan de Paasactie 2024”

Een steuntje in de rug voor iedereen

In de week vóór Pasen heeft de werkgroep Caritas op 68 adressen een Paasattentie bezorgd: een supermarkt bon en een zakje paaseitjes. De reacties maakten ons weer duidelijk dat de supermarkt bon heel welkom was en erg gewaardeerd werd door de ontvangers.

Ook konden we enkele Paaspakketten naar de Voedselbank in Alkmaar brengen omdat parochianen gehoor hadden gegeven aan onze oproep om ook de Voedselbank (de bank achter in de Corneliuskerk) in deze tijd niet te vergeten. Heel mooi en beide acties gaven blije gezichten.

De werkgroep kan dit goede werk alleen doen omdat u ons financieel steunt en uw giften voor de Voedselbank achter in de kerk achterlaat. Daar zijn we heel blij mee en erg dankbaar voor. Wilt u meer weten over het werk van de werkgroep Caritas? Kijk dan op https://corneliuskerk-limmen.nl/meedoen-werkgroepen. Wilt u met ons in gesprek of heeft u suggesties, stuur dan een e-mail naar caritas@corneliuskerk-limmen.nl

Als u wilt doneren, kunt u een bedrag overmaken op bankrekeningnummer NL32RBRB0900833025 t.n.v. PCI Limmen. Elk bedrag is welkom.

Werkgroep Caritas Limmen

Pastorie H. Corneliuskerk Limmen t.a.v. werkgroep Caritas